^^

14 Temmuz 2013 Pazar

Kabuk

bazen sadece siktirolup gitmek istiyorum bu şehirden.
ülkeden.
dünyadan.
bunalımdayım sanırım.
Odama kapanıp saatlerce uyuyabilirim.
İnsanlarla konuşurum ama hep kavga çıkar su yüzüne.
Ev topuzum da var,
Düğün olsa sanırım ev topuzumla gider, 

kulaklığı takıp kenara çekilirim.
Cem Adrian dinliyorum sık sık.
Ve Duman.
Lana Del Rey.
Amy Winehouse.
replay tuşu, candan içten sevimli replay tuşu;
 Çok çekicisin.
Ağlıyorum bazen.
Kendi kendime konuşuyor,
Kendimi azarlıyor, 
Kendi hıçkırıklarımda boğuluyorum.
Aslında görebileceğiniz en güler yüzlü insanımdır.
Güzel bir olay olduğunda yine her zamanki gibi gülmekten alamam kendimi.
Sonra,
Tekrar çekilirim kabuğuma.
Ne zamandan beri böyle kötüyüm bilmiyorum.
Uzun zaman olmuş olmalı.
İçeride bi' yerlerde biliyorum; düzeleceğim.
Ama elimizde olmayan şeyler var.
Zaman.
Mekan.
Ruh halim.
Ama benim umudum var,
ki o sahip olduğum tek şeydir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder