^^

5 Ocak 2014 Pazar

Ne Sen Sor Ne Ben Söyleyeyim

 Saçma sapan imkansız hayallerim var.
Birinden, başka birine atlıyorum,
Rüya içinde rüya görüyorum

Bir sigara, bir kahve, bir iç çekiş ile geçiyor bunlar. Dumanımı sevdiğim gibi sevebilir miyim seni? Seni düşünürken hayaline atlayabilir miyim? Saçmalayabilir miyiz, hayalleri gerçekleştirebilir miyiz? Gözlerine bakarken rüya sanabilir miyim?

Yook, hayır, olmaz öyle şey. Niye diye sorma sen. Ben de söylemeyeyim seni üzeceğimi. Söylemeyeyim bağlanamam kimseye diye. Giderim ben kalamam. Çok ağlarsın, çok üzülürsün sen, vazgeçemezsin. Sonra gün gelir; bakarım hiç bir elin senin ellerin kadar yakışmadığını görürüm ellerime. Çok severiz biz , çok gideriz, çok üzülürüz... demeyeyim işte!

Dumanımı, aklımı, kahvemi, ellerimi yalnız bırak sen en iyisi hiç kavuşamadan.
Niye diye sorma.
Ne sen sor ne ben söyleyeyim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder