^^

22 Mart 2014 Cumartesi

Sadece senin olmak istiyorum


ARCTIC MONKEYS - I WANNA BE YOURS 

I wanna be your vacuum cleaner 
Elektrikli süpürgen olmak istiyorum senin 
Breathing in your dust 
Tozlarının içinde nefes alan 
I wanna be your Ford Cortina* 
Ford Cortina'n olmak istiyorum 
I will never rust 
Paslanmayacağım hiçbir zaman 
If you like your coffee hot 
Eğer kahveni sıcak seviyorsan 
Let me be your coffee pot 
Bırak cezven olayım 
You call the shots babe 
İpler senin elinde bebeğim 
I just wanna be yours 
Sadece senin olmak istiyorum ben 
Secrets I have held in my heart 
Kalbimde tuttuğum sırları 
Are harder to hide than I thought 
Düşündüğümden daha zor saklamak 
Maybe I just wanna be yours 
Belki ben sadece senin olmak istiyorum 
I wanna be yours 
Senin olmak istiyorum ben 
I wanna be yours 
Senin olmak istiyorum ben 
Let me be your 'leccy meter* 
Elektrik sayacın olmama izin ve
And I'll never run out 
Ve asla tükenmeyeyim 
Let me be the portable heater 
Bırak taşınabilir ısıtıcın olayım 
That you'll get cold without 
Yanında olmadığımda üşüyeceğin 
I wanna be your setting lotion 
Sabitleştirici spreyin olmak istiyorum senin
Hold your hair in deep devotion 
Saçlarını derin bir bağlılıkla tutmak 
At least as deep as the Pacific Ocean 
En az Pasifik Okyanusu kadar derin 
I wanna be yours 
Senin olmak istiyorum ben 
Secrets I have held in my heart 
Kalbimde tuttuğum sırları 
Are harder to hide than I thought 
Düşündüğümden daha zor saklamak 
Maybe I just wanna be yours 
Belki ben sadece senin olmak istiyorum 
I wanna be yours 
Senin olmak istiyorum ben 
I wanna be yours 
Senin olmak istiyorum ben 

(ÇEVİRİ: alcnkyz 
*FORD CORTINA: 70'lerde İngiltere'de en çok satan araba modeli. Alex Turner, günümüzde yoğun ölçüde paslanmaya
 yüz tutmuş Cortina'ya gönderme yaparak, bahsettiği kızla uzun süreli bir ilişki istediğini, onun için asla es
kimeyeceğini dile getiriyor. 
*'LECCY METER: İngiltere'de işçi sınıfı evlerinde bulunan ön ödemeli elektrik sayacı. Süresi dolduğunda elektr
ik kesilir ve kartın&anahtarın doldurulması gerekir. Alex Turner bu göndermeyle ona olan aşkının asla tükenmey
eceğine söz veriyor. 
I Wanna Be Yours Çeviri, AkorMerkezi.com'da yayınlanmıştır.
http://www.akormerkezi.com)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder