^^

16 Mayıs 2014 Cuma

Yinelerimde, Keşkelerimde, Düşlerimde Sen

Saat gece yarısını biraz geçmiş, ben yine seni düşünüyorum
Tüm vaktimi bununla harcıyorum.
Eğer seni düşünmek bir meslek olsaydı,
Emeklilik yaşı 90'a çıkarılsa yine sesimi çıkarmazdım.

Saat 3'e geliyor.   Ben yine uyku sersemi     Yine kulaklık-kahve   Yine aklımda sen.

Çok saçma geçiriyorum günlerimi...
Senin yanımda olmadığın her saniye çok saçma.

Gün doğdu, kuşlar uçuyor...
Ben ölü gibiyim yine.
Özlemden,
Göz yaşından ,
Ne yapacağını bilmezlikten bu halim.

Uyuyamıyorum,   İnsanın uyuması için huzur olması gerekirmiş, Ama sen yoksun.
Sensizim
Huzursuzum

Günler geçer, aylar geçer        Sen geçersin ömrümden       Ben senden geçemem yine

Yine bir günün şafak vakti
Görürüm hayal meyal yüzünü
Düşlerimden birinde mi,
Uyanık mıyım yoksa 
Belli olmaz
Yine bir umut kaplar içimi
Yine vazgeçemem senden.

Zaten ben senden ne zaman vazgeçtim ki?

Filmler izler, kitaplar okurum Baş kahramanları ikimiz diye düşünürüm.
Yazdığım tüm şiirler senin üzerine
Tüm somurtkanlığım senin eserin

Sen uzaktasın ve gidişinden bunlar, biliyoruz.

Olsun sen uzakta ve benden bihaber de olsan, Bırakma beni bahar yağmurum Aşığım galiba, hala, sırılsıklam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder