^^

14 Aralık 2012 Cuma

Mesela;

Mesela..Biz beraber olsak ne olurdu?
Ben, olup olmadık zamanda öperdim seni mesela.
Sen beni diğer erkeklerden kıskanırdın.
Ben sana bakan kızları dahi öldürme planları kurardım.
Herkes bize özenirdi mesela...
Pamuk şekeri ağzına bulandığında, bir yandan azarlayıp bir yandan silerdim mesela.
Filmlerdeki gibi dönme dolabı tedepe durduramasan bile oyuncaj ayı alman için zorlardım seni.
Giyeceğim eteğin boyuna kızardın fakat, senin başka bacaklara baktığın zaman kimin daha çok kızacağını bilirdin.
Soğuk espriler yapardın ben de kırılma diye gülerdim belki.
Kilo sorunlarım olurdu mesela.Sen sarılırsın boynuma, kilo vermeme gerek olmadığına ikna ederdin beni.
Bir de, ders çalıştırırdım sana.
Sen, çirkeflerşirdin, her doğruya bir öpücük.
Belki "pışııık" derdim ama yinede istediğini alırdın.
Pikniğe gitmek için yemek yapardım, tatsız tuzsuz olurdu. Avuturdun beni, olmadı beğenmiş gibi yapardın. Kuşla doyardı yine yemeklerimle...
Eski Türk filmlerine özenip kaçmaya başlarım ama ben. Sen, beni kovalarsın mesela.
Sonra yorulur,  düşeriz çimlere...Ben koyarım başımıgöğsüne ve bulutları şekle sokarız...
Çiçekler, bebekler,kalp...
Başımı kaldırırım ben, seni görmek için.
Gülümlerdin.
Gülümserdim.
Gülümser"dik".
"Beni bırakma!" derdim.
"Seni bırakamam ki..." derdin mesela.
               Mesela, hayatımın içine etmiş olmazdın.
İbnelik yapmış olmazdın.
Ben, böyle olmazdım...
Bunları düşünmezdim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder