^^

20 Aralık 2012 Perşembe

Ve bana gece gece mesaj attı!


20/Ara/2012 00:53
-->Bitanem
"Sensiz hayatım çok anlamsız.Karanlık, korkunç,soğuk. Sensiz bir hayat düşünemiyorum..
Ellerin üşüyor, ısıtamıyorum. Bazende yanıyor, ne garip! :)
Sensizlik diye bir şey olmayacak biliyorum şapşal şey seni.
Ya ben sensiz n'aparım bilmiyorum.
Yorgan altından yazıyorum sana.
Biliyor musun ki ileride beraber olacağız? Sana sarılabilecek miyim? Uyuyabilecek miyiz? Rahat olacak mıyız?.. Seni kendimden çok seviyorum olum valla lan. Yalancı diyeyim deme sevmiyorum öyle demeni.
İçimdekiler bunlar.
O ağzını yiyesim geliyooor. Hayatıma giren en mükemmel şeysin :)"

20/Ara/2012 00:58
-->Bitanem
"Rüzgar saçlarımızı okşasın.Ellerin, ellerimdeki boşluğu doldursun. Dişlerimizi beraber fırçalayalım..
Biliyor musun, bu satırları yazarken düşünmüyorum bile. Aklıma ne gelirse yazıyorum.
Sar beni hep, hiç gitme. Eğer bir gün gidersen bu hayatımın sonu olur. Ne olursa olsun biz hep, biz olarak kalacağız.SONSUZA DEK. UNUTMA.
Aşkı sende tattım.
İlklerimi seninle yaşadım. Sensiz bir hiçim, sana aşığım ben çok malım ya sana mal gibi aşığım.
Yarın kalkıp gitmek istiyorum desen, seni senelerce bekleyebilirim." 

20/Ara/2012 01:01
-->Bitanem
   Bunları seni etkilemek için yazmıyorum meleğim, hepsi içimdekiler. Asla üzülme hiçbir şeye geçmişe bakıp güleceğiz beraber.
 50 yaşına gelsek bile beraber şeker yiyeceğiz. Sana hep sarılacağım. Her gece beraber, her gün beraber...Seni asla bırakmayacağım.
 Sinemada duygu sömürüsü için ağlamadım, cidden ağladım.
Bana inanmayabilirsin, normal. Ben bir tek sevgiyle bağlandım.
Ayrılmam istersen hiç, yanından. Çağırsan gelirim çok uzaklardan. 
  Eskiden, çok eskiden gibi geliyor şimdi bakınca,  korkardım yalnızlıktan. Korkmam artık. Sen varsın. 
Seni çok seviyorum.
Hem de tüm ruhumla. 
Her şeyimle.
Her şeyini... 

20/Ara/2012 01:06
-->Bitanem

Odanın duvarları olsam? Her gece seni izlesem. Ya da sarıldığın yastık? Cansız bir varlık evet, ama hep yanında.
Mesela ben öyle olabilmek için her şeyimden vazgeçebilirim.
Senin yanında olmak için.
Sabah kalktığında al şapşaaaal bu kadar uzun olur mu diyeceksin. Evet, oluyor ve her gece de böyle olacak.
Kalbimin şeklisin.
Kafamı kullanamıyorum, sadece ve sadece kalbimle yaşıyorum artık. Seni, kalbimle düşünüyorum.
Kadınım ruhum, sevgilim, her bir şeyim ağlamadan duramadım :D 
Seni çoook seviyorum, üstelik  çook çoook çooook aşığım.
Sana iyi geceler  rahat uyu bebeğim, hemde çok rahat uyu.
Kocaman öptüm seni.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder